Sivut

10.9.2012

Movie Monday #59 - Disney Villains

Tälläkertaa Movie Monday heitti helpon haasteen, henkilökohtaisesti minulle mieleenpainuvin ja pelottavin disney pahis on kukas muu kuin Chernabog1940 vuoden Fantasia animaatiosta. Tämän pääperkeleen jättimäisyys ja kätyrit pistivät aina muksuna sydämen hakkaamaan ja kylmän hien valumaan selkää pitkin, eikä pahaenteinen musiikki auttanut pätkääkään. Chernabog on pahuuden ruumiilistuma ja toimii näin Disney-universumin pahuuden kansikuvapoikana ja täysin hyvästä syystä.
Hyvänä kakkosena tulee Scar joka taitaa olla Disneyn aino hahmo joka on oikeasti saanut tapettua elokuvan päähenkilön.



 

4 kommenttia:

  1. Chernis on myös minun suosikkini.

    VastaaPoista
  2. Mun lapsuudessa on joku pahasti vialla koska mä näin Fantasian ekaa kertaa 19-vuotiaana :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Fantasia oli eka vhs minkä omistin, olin 5v ja silloin kyseinen kaveri oli aika hc kamaa

      Poista